The Blog

Краткосрочная аренда жилья в Израиле

למצוא נכס מתאים למגורים בישראל אפשרי לכל תקופת זמן אפשרית. אם אינכם מתכננים להישאר במדינה זו זמן רב, אז דירה להשכרה לטווח קצר מתאימה לכם.

לשכור דירה זה תמיד רווחי, בהשוואה למלון והוסטל. דירה להשכרה לטווח קצר בישראל נשכרת מיום ועד לשישה חודשים. שכירות דירה ללא שירותים נוספים תעלה בממוצע 350-450 שקל ליום (כ-90-130 דולר).תלוי בעונה.

לא יהיו בעיות בבחירת הדירה, אך עדיף לחפש את הדירה הטובה ביותר בשבילך מראש. באתר שלנו יש מספר גדול של הצעות רלוונטיות לכל טעם ולכל תקציב, בו כל אחד יכול למצוא מקום מגורים מתאים בהתאם להעדפותיו.

עלות לינה לטווח קצר

מחיר דירה או בית בישראל, כמו במדינות אחרות, תלוי באזור בו נמצא הנכס. ככל שהוא יוקרתי יותר, קרוב לחוף הים, קרוב למרכזי קניות ובילוי מרכזיים, מועדונים, אטרקציות ומסעדות, כך שכר הדירה יהיה גבוה יותר.

בנוסף, גורמים אחרים משפיעים על תשלום דיור להשכרה לטווח קצר:

  • מצב הבית, קומה, נוף מהחלון;
  • שטח הדירה ומספר החדרים (כולל לא למגורים);
  • שירותים נוספים (שימוש בחניה פרטית, בריכת שחייה, חדר כושר);
  • משך תקופת השכירות- הבעלים מעדיפים חוזים ארוכי טווח. לכן, הם מוכנים לעתים קרובות לבצע הנחה טובה למשכירים לתקופה ארוכה;
  • הנוחות של דיור להשכרה. לעתים קרובות, דיור המושכר ביום מוכן לחלוטין לדיירים לעבור לגור: יש את הרהיטים, המכשירים, האינטרנט, כלי מטבח, מצעים ואביזרי אמבטיה.

במידת האפשר, סרבו לשכור דירה בסמוך לשווקים ומפעלים כולל מסעדות. לא תרצו לפתוח חלונות בגלל כל מיני ניחוחות (לעיתים לא נעימים).

אנא בדקו מראש האם התשלום עבור שירותי עזר כלול במחיר, מכיוון שמדובר בתענוג לא זול, ולמדו בפירוט את כל תנאי השכירות כדי לא לקלקל לא רק את הקשר עם הבעלים, אלא גם את הזמן בו אתם נמצאים בישראל.

השוואה בין הנכסים

להשוות (0)