The Blog

Сдать недвижимость
עלות הנדל”ן בישראל גבוהה באופן יחסי, כתוצאה מכך, לא לכולם יש את האפשרות להרשות זאת. כתוצאה מכך, מקומיים וגם עולים חדשים פונים לדיור להשכרה כדי ליצור לעצמם פינת בית אישית בה יוכלו להירגע לאחר יום עבודה. אם יש החלטה לשכור דירה בישראל, אפשר לנצל את ההצעות של חברת “מתייב נדלן”.

שטח מגורים במחיר שווה לכל נפש

למי שאינו גר בישראל, אך יש לו נכסי נדל”ן בישראל, חשוב לדעת כיצד להשכיר נכס. כשמחפשים לקוחות להשכיר להם דיור נוח בישראל, שימו לב לחברה שלנו. הסוכנות שלנו מפורסמת בזכות המוניטין המושלם שלה. אנו פועלים לטובת כל לקוח. המנהלים שלנו ימצאו לקוח להשכרת דירה לכל מיני בקשות! באתר שלנו ישנם בתים ודירות רבות בערים שונות במדינת ישראל. אם אתם צריכים לקבל ייעוץ או לשאול שאלות על בית, דירה, עיר או לברר מחירים, צורו קשר עם היועצים המקצועיים שלנו. השכרת דירה במחיר הכי משתלם זה איתנו.

יתרונות בהזמנת שירותי תיווך

לבעלי הדירות מבט שונה לחלוטין לצורך במתווך לגבי השכרת דירה מאשר מבטם של השוכרים . מישהו יעדיף להשתמש בשירות מתווך ואפילו לא אחד, אלא יעדיף להתקשר למחצית מהסוכנויות בעיר. אחרים, לעומת זאת, דוחים שירותי תיווך . היתרונות בעבודה עם סוכנות תיווך:
  • אמון בין המתווך ללקוח – שירות זה הוא אחד המבוקשים ביותר בסוכנות שלנו, הוא פופולרי במיוחד בקרב בעלי נכסים ישראלים המתגוררים בחו”ל, מכיוון שהדבר מאפשר להם לחסוך זמן רב וכסף. לא יצטרכו לבזבז כסף על הגעתם וחיפושם של דיירים מתאימים לנכס. כל הניירת מעובדת מרחוק באמצעות עורכי דין מוסמכים, אתם מקבלים דוח מלא בכל שלבי העסקה ומקבל החלטה עם מאה אחוז מידע.
  • הסוכן עושה עבורכם את כל העבודה: צילומים, פרסום מודעה, מחשב את מחיר השוק, מציג (גם בהיעדרכם), מכין את ניירת העסקה;
  • הבעלים אינו צריך להציג את מספר הטלפון שלו לתצוגה ציבורית;
  • עבור אנשים עסוקים במיוחד יש שירות לניהול אמון. עבור שירות זה אתה נותן ייפוי כוח לעורך דין למסירת הדירה שלך, מסכים על כל התנאים (מחיר, שכירות משנה וכו ‘), נותן את המפתחות ושוכח מהדירה במשך 3-5 שנים. רק כסף מזוכה לחשבון פעם בחודש.
ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. אם אתם צריכים להשכיר נכס למשך זמן רב ולא למשך שבוע, אז אתם צריך לבחור בקפידה כדי שלא תצטרכו לחפש אפשרויות חדשות. הגיוני ליצור קשר עם מתווך, להציג את הדרישות ולחכות לתוצאה.

השוואה בין הנכסים

להשוות (0)